Całkiem przyjemny dzień

Dzisiejszy dzień należy zaliczyć do udanych. I to od samego rana dobre wieści. Grzejnik udało się uruchomić w pokoju młodej. Jest ciepło. Jest dobrze. Ba! Jest nawet zbyt dobrze, bo aż gorąco, ale nie narzekam. Lepiej tak, niż jak w psiarni. Rozebrać zawsze się można😉

Potem młoda u lekarza. Ojjjjjj dorośleje mi dziecko, doroślejeeeeeeeeeee! Zero łkania, wycia, darcia się. Dała się osłuchać, obadać, nawet w zęby sobie zajrzeć. Tylko lekko gardło zaczerwienione, a ogólnie nic na oskrzelach nie siadło. Młoda u lekarza zabójcza. Weszła, poznosiła sobie na biurko pani doktor wszystkie zabawki, pokręciła się na krzesełku obrotowym, goła polatała po gabinecie i jak już ją ubrałam i zabrałam wszystkie zabawki, to doszła do wniosku, że już jej tu nie chcą. Otworzyła sobie drzwi i wyszła. Myślę, że panią doktor wprawiła w osłupienie. Mnie rozbawiła.

A potem moja wspomniana wizyta, której bałam się jak diabeł święconej wody, z różnych względów. Ale jest dobrze. 24 tydzień zaczęty, a może już się i kończy. Wszystko w porządku. Nawet wyniki jakby się polepszyły. Cukier – cóż…spuśćmy na to zasłonę milczenia. Poza normę mocno nie odbiega, ale zdarzają się wyskoki😉 Ciężej mi w tej ciąży trzymać dietę. Mimo że jakoś szczególnie dużo nie jem, ale raczej wsuwam rzeczy nie dla mnie przeznaczone. Od ostatniej wizyty schudłam 2 kg. Dziwna ta ciąża. Raz przybieram, raz chudnę. Byle do przodu. Serducho małego grzdyla bije mocno. Nie jest źle.

Przede mną okulista, usg ponowne, żeby oceniać facjatę Krasnala, znów krzywa cukrowa i parę innych badań. No i nieszczęsny diabetolog. Na szczęście, a może i nie na szczęście dopiero 12 listopada. Albo cukry unormuję albo dostanę OPR he he. Ale przynajmniej na razie mnie insuliną może nie będą faszerować. Bo cukier po posiłkach jest w normie, tylko na czczo czasem powyżej. Ano się okaże No to ponoć jeszcze trochę i styczeń😉

Skomentuj

