Przerwa niekoniecznie techniczna :D

Odkąd Młoda pojawiła się na świecie, troszkę pokręcony ten mój świat i czas. Czasu mam mało, zwłaszcza dla siebie i dla tego zakątka. Dlatego mało mnie i moich bliskich i moich przemyśleń tutaj. Łatwiej, szybciej coś naklikać na FB, bo nie zawsze to, co mam w danej chwili do przekazania, jest aż tak istotne, by zapisywać to na blogu. A czasem zwyczajnie czasu brak na dłuższe klepanie. Bo ja tak nie umiem krótko, szybko i na temat.🙂 I raczej się to nie zmieni. A biorąc pod uwagę to, że dość często się przemieszczamy i to w miejsca, gdzie nie zawsze jest czas i możliwość posiedzieć przy necie dłużej, nie dziwota, że tych wpisów na blogu brak.🙂 Ale postaram się coś czasem wklepać. Albo przekopiować z FB he he. Ot, tak na łatwiznę pójdę.

Dziś miałam też kłopot z zalogowaniem w to miejsce, ciekawi mnie, czy te moje lata klepania w klawiaturę nie pójdą na marne. Pewnie pójdą. Prędzej czy później gdzieś to wszystko zniknie. Byłoby mi w sumie troszkę żal. Ale życie pewnie potoczyłoby się dalej. Na razie blog jest. Czasem coś skrobnę. A teraz pięknie pójdę odpocząć, bo Młoda śpi, dziadków nie ma (w pracy), mogę zalegnąć na wyrku i nieco poleniuchować.

Aaaaaa bo my tak w ogóle na wsi jesteśmy. Już od MIESIĄCA i pobędziemy jeszcze trochę. A dlaczego?  O tym niedługo🙂

Skomentuj

