Poznawanie smaków

Czasem bywa okrutne i niezbyt przyjemne.

Obiadek z rybą w roli głównej to było to, czego dziś potrzebowałam😀 Krasnal też. Wcinał, aż mu się uszy trzęsły🙂 Tylko ja nie wiem, czy jej smakowało, czy tylko jadła, żeby brzuszek zapełnić. Po tym co odwaliła, chwilę wcześniej sama nie wiem, co sądzić. Skoro potrafi takie świństwo zjeść, to nie wiem , czy w ogóle rozróżnia, co jest smaczne a co nie.

A mianowicie, kiedy mama (czyli ja) zajęła się przygotowywaniem rybki, Krasnal za jej plecami dobrał się do kosza i zeżarł (prawie, bo ta cisza za moimi plecami wydała mi się złowróżbna, więc w porę zareagowałam) wypalonego peta tatusia uch! Ale pluła! Jest szansa, że drugi raz tego czynu nie powtórzy😉 Oby, choć wiem, że pewnie jeszcze nie jedno takie wydarzenie nas czeka. Oby nie opłakane w skutki. Mam nadzieję, że uda mi się w porę ją złapać, zanim wypije Vanish lub zje proszek do prania, albo kulki z WC. Na razie łazienkę i kuchnię przeważnie trzymam przed Krasnalem zamkniętą.

3 komentarzy

  1. Barbara Pelc said,

    07/04/2013 @ 16:05

    Haha O fuuuj:) chyba już drugi raz tego nie powtórzy:) Domestos, ocet, popielniczki;) itp. radzę dobrze ukryć daleko lub wysoko poza zasięgiem krasnalkowych rączek, ale się uśmiałam haha pozdrawiam

  2. Rufikowa said,

    09/04/2013 @ 7:09

    🙂 na razie trzyma się z daleka od papierochów, za to wszystko, co szklane dziwne szybko rozsypuje się pod jej paluszkami ech pozdrawiam również😀

    • Barbara Pelc said,

      14/04/2013 @ 21:36

      u mnie też talerzyki coś ostatnio tajemniczo rozdrabniają się na podłodze🙂 a i dwa kubki również uległy zatraceniu!


Skomentuj

