Zaczynamy dzień z przytupem

Ostatnio budzimy się wcześnie rano. O wiele za wcześnie. W moim odczuciu, bo oczywiście Krasnalowi w to graj🙂 Nigdy nie należałam do rannych ptaszków, ale teraz to jest jakaś porażka na całej linii. Nie dość, że późno chodzę spać. W nocy też nie śpię za szczególnie, bo byle hałas mnie budzi, to jeszcze ten mały koszmarek rano nie da dojść do siebie. Księżniczka budzi się codziennie około godziny 6:00 -6:30. Wiem. Grzech narzekać. Pod warunkiem, że się w nocy śpi, a nie chodzi. A chodzi się, bo smoczek wypadnie, bo Krasnal jęczy, bo pić. I tak dalej.

Ogólnie to mam w nosie te jej ranne pobudki i staram się jeszcze tak z pół godzinki poleżeć i dojść do siebie bez uciekania się od razu do picia kawy. Ale Młoda jak to Młoda. Skutecznie w tym leżeniu przeszkadza🙂 Zwłaszcza, jeśli się z nią śpi w tym samym pokoju.🙂 A że wczorajszą noc właśnie spędziłam na jej włościach, bo coś za bardzo w nocy stękała, to rano miałam kącik rozrywki i humoru. Śpię, zadowolona z życia i z tego, że młoda nie skrzeczy. Zachciało mi się na bok obrócić, tyłem do niej. No to dla Krasnala to znak, że mama nie śpi. I można już dać znak, że się żyje. Zatem od 6:05 świergotanie, ćwierkanie, śpiewanie, gadanie do siebie, rybek i innych stworów łóżeczkowych, pisk radości, słowem ptasie radio. Wytrzymałyśmy pół godziny w jako takiej harmonii. Ona ćwierkała, ja udawałam, że śpię. No ale w końcu ile można gadać do pleców mamy?

Chwila ciszy i jak tu nagle nie wrzaśnie: „Maaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmaaaaaaaaaaa!!!”, nie miałam wyjścia. Śmiech mnie zdradził. Obróciłam się i zaczęła się jazda, śpiewania, śmiania, małpowania ciąg dalszy. Tak, w takie dni nawet słońce nie jest potrzebne. Wystarczy takie jeden mały Krasnoludek🙂

2 komentarzy

  1. antenka said,

    25/03/2013 @ 20:43

    zdecydowanie brakuje tu przycisku – lubię to🙂
    aż się buźka cieszy jak się czyta

  2. Rufikowa said,

    26/03/2013 @ 7:45

    przecież jest „like”😛


Skomentuj

