Dzyń, dzyń, stuk puk

Nie mogę wyjść z podziwu nad głupotą (?)/ niecierpliwością (?) ludzką (bo nie wiem, co przeważa, głupota, czy niecierpliwość). Nie wiem, czy to tak tylko w moim bloku jest? Czy wszędzie? Ale w sumie w mojej wsi się nie spotkałam z takim zjawiskiem, więc to chyba tu tak wszystkich gna. Nieważne kto, czy to listonosz, czy kurier, czy urzędnik z pismami z administracji, czy położna, czy sąsiad, czy elektrycy, czy hydraulicy, czy domokrążcy lub przypadkowi obcy ludzie po prośbie wszyscy postępują w ten sam sposób, który mnie z lekka irytuje. Mianowicie, najpierw ostry dzwonek do drzwi, powtórzony czasem i ze 3 razy, a potem (nie mija nawet 30 sekund) nie pukanie do wspomnianych drzwi, tylko WALENIE w nie!? Czy to jest normalne? W ciągu 30 sekund nie zdążę do drzwi dolecieć, żeby je otworzyć. Musiałabym pod nimi warować. Ale to już pomijam. Jeśli ktoś nie otwiera Ci po dzwonku po minucie czy dwóch (bo tyle chyba można odczekać), to po waleniu do drzwi też nie otworzy, bo zwyczajnie nie ma go w domu!

Tak mnie natchnęło, bo dziś łaził właśnie taki intelektualnie sprawny inaczej. I w tej chwili nie mam na myśli nawet opisanego wyżej zachowania, choć powtarzał je przy każdym mieszkaniu. Bardziej mnie załamał tym, że z windy wyjść wyszedł. Nawet kręcił się na piętrze dobrą chwilę, zanim obskoczył wszystkie mieszkania. Drzwi do windy nie zamknął i zlazł na dół. A potem ludzie się wkurzają, że pewnie ktoś z lokatorów windy nie zamknął. No nic. Może był zmęczony. A co do tego domagania się otwarcia drzwi, to kiedyś ktoś trafi na mój zły dzień. A opierniczę jak święty Michał diabła! Bo już zwracałam uwagę, że raz wystarczy, będę w domu, to otworzę. Głucha nie jestem.

Skomentuj

