Obrazki do miłych momentów :)

Co prawda mamy mały, ciasny domek, ale lubimy jak coś się dzieje i jak odwiedzają nas fajne ludki🙂 Ja osobiście mogę sobie życzyć, żeby częściej, przynajmniej nieco się socjalizuję z dorosłymi ludźmi😉

„U acha”rozczochrańce dwa😀

Jestem mały śnięty tygrysek

Jak by te kuleczki można było zdjąć? Ciekawe

Chyba się nie da albo to kwestia czasu

Przyprowadziłam ciocię na plac, niech zobaczy jak jest fajnie😀

Taaa…obie z mamą jesteśmy szalenie zainteresowane bujaniem😉

Haloooo… dziewczynko, tu jestem!😀

Starcie Tytanów, czyli walka o smoka😀

A na koniec piękne zdjęcia z moją drugą mamuśką😉

Troszkę młodzież już nam odpływała na placu, bo tak po prawdzie jeszcze końcówka jakiegoś wirusa się plątała w organizmie. Ale dzielny krasnal pokazał cioci, gdzie się bawi, a ciocia – w głównej mierze – to udokumentowała🙂

Skomentuj

